Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor har jeg ikke modtaget modtagelsesmail inden for 24 timer?

Tjek “uønsket post” folder og dit spamfilter
Har du en hotmail eller en anden mail leverandør, så kig i din “uønsket post” bakke, eller i dit spamfilter. Husk også senere, at kigge efter mails som evt. samtalemails eller afslagsmails. Disse kan også lande i uønsket post eller i dit spamfilter.

Stofanet mails
Stofanet har følgende forklaring til, at du evt. ikke modtager dine mails.

Hvis du ikke modtager mails, er det typisk fordi mailen er landet i dit spamfilter. Her skal du selv ind og fjerne spametiketten under din opsætning af mails. Hvis mailen ikke ligger der, skal du kigge på Webmail.stofa.dk

Tilføj afsenderen af mailen til dine kontaktpersoner
Hvis du fremover vil undgå, at mails lander i din “uønsket post” folder eller i dit spam filter, skal du tilføje afsenderen af mailen til dine kontaktpersoner, første gang du oplever at mailen ikke lander i din indbakke.

Har du stavet din e-mailadresse korrekt?
Hvis du er I tvivl om, skal du henvende dig til kontaktpersonen i annoncen.
De kan hjælpe dig med redigering.

Er din indbakke fyldt?
Er din indbakke fyldt, og din kapacitet dermed overskredet så du ikke modtager mails, så skal du udføre oprydning i dit mailsystem.

Har du stadig ikke fået svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ansøgningsstedet, eller ringe til Signatur.

 

Jeg kan ikke logge ind på min Jobprofil?

Hvis du har søgt en stilling og tilknyttet den en Jobprofil, er det vigtigt at du godkender din Jobprofil. Der fremsendes en mail med link, hvori du skal klikke og godkende din profil. Ellers har du ikke adgang til din Jobprofil efterfølgende.

På din jobprofil kan du se søgte stillinger, redigere i søgte stillinger, tilbagetrække søgte stillinger. Hvis du er indkaldt til samtale kan du se samtaleoverblik, og godkende, udvælge og afvise samtaletidspunkter.

 

Du kan læse mere om ansøgerprofilsystemet her.